Nasza przygoda ze śląskim rynkiem nieruchomości rozpoczyna się w 2020 roku, gdy branża nieruchomości przeżywa niewątpliwie swoje najlepsze lata, a pandemia zbiera swoje mroczne żniwo.
Krok 1.
Stworzenie identyfikacji wizualnej
Po konsultacjach z Klientem stworzyliśmy profesjonalną identyfikację wizualną składającą się ze znaku graficznego, zestawu kolorów i typografii.
Logo
Zestaw kolorów
Typografia
Key visual
Krok 2.
Content marketing
W drugim kroku postawiliśmy przede wszystkim na również przeżywający rozkwit content marketing.
Stworzyliśmy autorski format postów, prezentujący najciekawsze nieruchomości zlokalizowane na Śląsku.
Chcieliśmy w ten sposób pokazać przywiązanie naszego klienta do regionu, a także zbudować pozytywny wizerunek lokalnego biura, rozpoznawalnego wśród lokalnej społeczności.






Dodatkowo stworzyliśmy serię postów świadomościowych, pomagających klientom wybrać dobre biuro nieruchomości, dopasowane do ich potrzeb.






Krok 3.
Google Ads
Kolejnym krokiem, który podjęliśmy w 2021 roku, było uruchomienie reklam Google Ads. Skupiliśmy się na pozyskaniu kontaktów do skupu nieruchomości oraz do usług związanych z zarządzaniem, pośrednictwem i wyceną nieruchomości.
Krok 4.
E-booki
Stworzyliśmy również e-booki o zarządzaniu i sprzedaży nieruchomości, a do każdego z nich skonfigurowaliśmy osobny automatyczny lejek e-mail marketingowy, których celem jest zbudowanie wizerunku i pozyskanie klienta.
Krok 5.
Strona internetowa
W 2022 roku zdecydowaliśmy się stworzyć nową stronę internetową. Przeprowadziliśmy redesign strony głównej, podstron i landing page'ów, zaprojektowaliśmy od zera intuicyjny i prosty w użyciu system dodawania i prezentowania nieruchomości na sprzedaż i wynajem, usprawniliśmy prowadzenie bloga i ujednoliciliśmy user flow, CTA i lejki marketingowe.
Ujednolicony język graficzny
Redesign
stron docelowych
Nowy system dodawania nieruchomości
Ulepszone
prowadzenie bloga


Autorski motyw
UX/UI design
Nowoczesny portal nieruchomości
Sprzedażowe strony docelowe
