menu
Case study

Kompleksowy marketing dla biura nieruchomości.

Mieszkania Silesia to firma, w której powstawaniu i rozwoju uczestniczyliśmy od samego początku - od wymyślania nazwy, na działaniach sprzedażowych kończąc. Od ponad 3 lat wspieramy naszego Klienta w jego działaniach marketingowych.
Mieszkania Silesia to biuro nieruchomości ze Śląska, zajmujące się między innymi pośrednictwem, skupem, zarządzaniem oraz wyceną nieruchomości. Dzięki ogromnemu doświadczeniu właścicieli firmy, jednym z najważniejszych aspektów oferty biura jest pomoc inwestycyjna.
Klient
Mieszkania Silesia
Obszary działań
Facebook
Strona www
Google Ads
Jakie było wyzwanie?

Kompleksowe wsparcie digital marketingu w wymiarze 360°

Klient chciał zbudować profesjonalny wizerunek i mocno zaznaczyć swoją obecność na bardzo nasyconym rynku nieruchomości. Jednocześnie byliśmy odpowiedzialni za dostarczanie kontaktów do potencjalnych klientów oraz pozyskiwanie potencjalnych mieszkań do skupu nieruchomości.
Rozwiązanie
Zbudowanie świadomości marki, identyfikacji wizualnej, wprowadzenie content marketingu i e-booków, pozyskiwanie kontaktów z branży nieruchomości.

Nasza przygoda ze śląskim rynkiem nieruchomości rozpoczyna się w 2020 roku, gdy branża nieruchomości przeżywa niewątpliwie swoje najlepsze lata, a pandemia zbiera swoje mroczne żniwo.

Krok 1.

Stworzenie identyfikacji wizualnej

Po konsultacjach z Klientem stworzyliśmy profesjonalną identyfikację wizualną składającą się ze znaku graficznego, zestawu kolorów i typografii.
Logo
Zestaw kolorów
Typografia
Key visual
Krok 2.

Content marketing

W drugim kroku postawiliśmy przede wszystkim na również przeżywający rozkwit content marketing.
Stworzyliśmy autorski format postów, prezentujący najciekawsze nieruchomości zlokalizowane na Śląsku.
Chcieliśmy w ten sposób pokazać przywiązanie naszego klienta do regionu, a także zbudować pozytywny wizerunek lokalnego biura, rozpoznawalnego wśród lokalnej społeczności.
Dodatkowo stworzyliśmy serię postów świadomościowych, pomagających klientom wybrać dobre biuro nieruchomości, dopasowane do ich potrzeb.
Krok 3.

Google Ads

Kolejnym krokiem, który podjęliśmy w 2021 roku, było uruchomienie reklam Google Ads. Skupiliśmy się na pozyskaniu kontaktów do skupu nieruchomości oraz do usług związanych z zarządzaniem, pośrednictwem i wyceną nieruchomości.
Krok 4.

E-booki

Stworzyliśmy również e-booki o zarządzaniu i sprzedaży nieruchomości, a do każdego z nich skonfigurowaliśmy osobny automatyczny lejek e-mail marketingowy, których celem jest zbudowanie wizerunku i pozyskanie klienta.
Krok 5.

Strona internetowa

W 2022 roku zdecydowaliśmy się stworzyć nową stronę internetową. Przeprowadziliśmy redesign strony głównej, podstron i landing page'ów, zaprojektowaliśmy od zera intuicyjny i prosty w użyciu system dodawania i prezentowania nieruchomości na sprzedaż i wynajem, usprawniliśmy prowadzenie bloga i ujednoliciliśmy user flow, CTA i lejki marketingowe.
Ujednolicony język graficzny
Redesign
stron docelowych
Nowy system dodawania nieruchomości
Ulepszone
prowadzenie bloga
Autorski motyw
UX/UI design
Nowoczesny portal nieruchomości
Sprzedażowe strony docelowe
Rezultaty

3 lata

współpracy z Klientem

736

pozyskanych kontaktów

65 602

kliknięć

5,04%

osób klika w nasze reklamy

369,55%

wzrost ruchu na stronie internetowej

5-krotny

wzrost zaangażowania na stronie
Opinia Klienta
Współpracujemy z 4wz od 2 lat. Panowie usystematyzowali nasze działania marketingowe, przygotowali stronę od podstaw co znacząco przełożyło się na zainteresowanie klientów. Działania takie jak reklama na fb oraz wielopłaszczyznowe kampanie w Google Ads wzbogacają nasz dział sprzedaży miesiąc w miesiąc o nowe leady. Komunikacja na wysokim poziomie. Polecam podjąć współpracę.
Kamil Kasprowicz
Mieszkania Silesia

Skontaktuj
się z nami





    Kompleksowy online marketing.
    Nie jesteś fanem uzupełniania formularzy? Napisz maila lub zadzwoń.
    Nasza strona korzysta z ciasteczek (pliki cookie). Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
    Polityka prywatności