menu
Case study

Marc Vegan’s - wyjątkowy branding.

Klient trafił do nas na etapie wchodzenia na rynek z nowym, wyjątkowym lokalem gastronomicznym na mapie Warszawy. Naszym zadaniem było stworzenie marki od zera i wprowadzenie jej komunikacyjnie na rynek.
Co powstanie z połączenia wegańskich przepisów z wybitnym i klasycznym daniem polskiej kuchni poimprezowej - kebabem? Odpowiedź brzmi - Marc Vegan’s. Jedyne w swoim rodzaju takie miejsce na mapie Warszawy.
Klient
Marc Vegan's
Kanały komunikacji
Facebook
Instagram
Strona www
Jakie było wyzwanie?

Stworzenie od zera identyfikacji wizualnej marki oraz zaplanowanie komunikacji marketingowej na social media.

Cel był jeden - pozyskanie nowych klientów i poinformowanie Warszawiaków o nowym lokalu.
Rozwiązanie
Stworzyliśmy od zera wizerunek Marc Vegan’s i rozpoczęliśmy działania promocyjne w social mediach.
Krok 1.

Branding

Logo

Emblemat w stylu starej pieczątki, który oddaje charakter miejsca. Korona i biżuteria z owoców i warzyw dla wege kebaba numer jeden. Szczegółowość znaku to odważny, lecz świadomy wybór, który miał na celu stworzenie niepowtarzalnego wizerunku.
Emblemat w stylu starej pieczątki, który oddaje charakter miejsca. Korona i biżuteria z owoców i warzyw dla wege kebaba numer jeden. Szczegółowość znaku to odważny, lecz świadomy wybór, który miał na celu stworzenie niepowtarzalnego wizerunku.

Kolorystyka

Klasyczna biel i czerń. Odcienie zielone dostosowane pod nowoczesną stronę internetową, materiały drukowane i wystrój wnętrza.

Typografia

Nowoczesna, z charakterem. Czytelna i zapadająca w pamięć.

Zestaw ikon

Do podkreślenia wyjątkowego i autorskiego klimatu tego miejsca, zaprojektowaliśmy zestaw ikon, których klient używał w swoich materiałach promocyjnych: menu, ulotkach i na stronie www.

Oprawa graficzna lokalu

Jak w każdym lokalu gastronomicznym - potrzebne było menu i prezentacja oferowanych dań.

Materiały drukowane

Zaprojektowaliśmy również sporo materiałów do druku, by jeszcze mocniej podkreślić obecność marki Klienta na rynku. Zależało nam na tym, aby każdy element obecny w lokalu był dostosowany do wyjątkowej wizji całego przedsięwzięcia.
Krok 2.

Strona
internetowa

Zadbaliśmy o proces składania zamówień poprzez stronę internetową. Drugim celem posiadania własnej witryny było stworzenie firmowej wizytówki.
Krok 3.

Content marketing

Jak w każdym lokalu gastronomicznym - potrzebne było menu i prezentacja oferowanych dań.

Instagram

Seria ciekawostek o różnorodnej i ciekawej tematyce. Pisaliśmy między innymi o roślinach, zwierzętach, przepisach, wegetarianizmie oraz stylach życia less i zero waste.
  • Zaprojektowaliśmy spójne wizerunkowo okładki.
  • Stworzyliśmy angażujący content, bazując na zainteresowaniach klientów.
  • Opracowaliśmy autorskie serie postów i ciekawostek.

Facebook

Posty Marc Vegan’s miały być odważne i kreatywne, aby odbiorcy chcieli wchodzić w interakcje z marką z uśmiechem na twarzy, zapamiętując ją na długi czas.
  • Opracowaliśmy strategię wspierania sprzedaży poprzez content marketing.
  • Wykorzystaliśmy real time marketing do tworzenia ważnych społecznie i angażujących postów.
  • Zachęcaliśmy użytkowników do dzielenia się opinią o lokalu.
  • Przeprowadziliśmy konkursy i akcje rabatowe dla klientów lokalu.
Rezultaty

ponad 2500

zamówień online w pierwszych miesiącach działania lokalu

ponad 3000

zadowolonych Klientów

Skontaktuj
się z nami





    Kompleksowy online marketing.
    Nie jesteś fanem uzupełniania formularzy? Napisz maila lub zadzwoń.
    Nasza strona korzysta z ciasteczek (pliki cookie). Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
    Polityka prywatności