Krok 1.
Branding
Logo
Emblemat w stylu starej pieczątki, który oddaje charakter miejsca. Korona i biżuteria z owoców i warzyw dla wege kebaba numer jeden. Szczegółowość znaku to odważny, lecz świadomy wybór, który miał na celu stworzenie niepowtarzalnego wizerunku.
Emblemat w stylu starej pieczątki, który oddaje charakter miejsca. Korona i biżuteria z owoców i warzyw dla wege kebaba numer jeden. Szczegółowość znaku to odważny, lecz świadomy wybór, który miał na celu stworzenie niepowtarzalnego wizerunku.


Kolorystyka
Klasyczna biel i czerń. Odcienie zielone dostosowane pod nowoczesną stronę internetową, materiały drukowane i wystrój wnętrza.
Typografia
Nowoczesna, z charakterem. Czytelna i zapadająca w pamięć.

Zestaw ikon
Do podkreślenia wyjątkowego i autorskiego klimatu tego miejsca, zaprojektowaliśmy zestaw ikon, których klient używał w swoich materiałach promocyjnych: menu, ulotkach i na stronie www.


Oprawa graficzna lokalu
Jak w każdym lokalu gastronomicznym - potrzebne było menu i prezentacja oferowanych dań.

Materiały drukowane
Zaprojektowaliśmy również sporo materiałów do druku, by jeszcze mocniej podkreślić obecność marki Klienta na rynku. Zależało nam na tym, aby każdy element obecny w lokalu był dostosowany do wyjątkowej wizji całego przedsięwzięcia.


Krok 2.
Strona
internetowa
Zadbaliśmy o proces składania zamówień poprzez stronę internetową. Drugim celem posiadania własnej witryny było stworzenie firmowej wizytówki.

Krok 3.
Content marketing
Jak w każdym lokalu gastronomicznym - potrzebne było menu i prezentacja oferowanych dań.
Seria ciekawostek o różnorodnej i ciekawej tematyce. Pisaliśmy między innymi o roślinach, zwierzętach, przepisach, wegetarianizmie oraz stylach życia less i zero waste.
- Zaprojektowaliśmy spójne wizerunkowo okładki.
- Stworzyliśmy angażujący content, bazując na zainteresowaniach klientów.
- Opracowaliśmy autorskie serie postów i ciekawostek.



Posty Marc Vegan’s miały być odważne i kreatywne, aby odbiorcy chcieli wchodzić w interakcje z marką z uśmiechem na twarzy, zapamiętując ją na długi czas.
- Opracowaliśmy strategię wspierania sprzedaży poprzez content marketing.
- Wykorzystaliśmy real time marketing do tworzenia ważnych społecznie i angażujących postów.
- Zachęcaliśmy użytkowników do dzielenia się opinią o lokalu.
- Przeprowadziliśmy konkursy i akcje rabatowe dla klientów lokalu.
