menu
Case study

Kampania sprzedażowa bielizny sportowej.

Celem klienta było zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym.
EMSWear to polski producent specjalistycznej odzieży sportowej przeznaczonej do treningu EMS. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań i optymalizacji produkcji marka szturmem wbiła się do studiów EMS w całej Polsce.
Klient
EMSwear
Obszary działań
Google Ads
Jakie było wyzwanie?

Stworzenie strategii reklamowej i długofalowa optymalizacja kampanii.

Rozwiązanie
Wdrożyliśmy kompleksową kampanię Google Ads.
  • Przeprowadziliśmy testy reklamowe na innych rynkach zagranicznych.
  • Wytypowaliśmy najskuteczniejsze kanały dotarcia do klientów.
  • Stworzyliśmy dedykowaną komunikację oraz landing page.
  • Zoptymalizowaliśmy dotychczasowe działania.
Przeprowadziliśmy pełny audyt konta Google Ads
Stworzyliśmy indywidualną strategię reklamową
Wybraliśmy odpowiednie słowa kluczowe
Rezultaty

6-krotnie

więcej zamówień

826%

większy przychód w sklepie

136%

większy ruch w sklepie

7/10

użytkowników na stronie podejmuje interakcję

18%

wzrost średniej wartości zamówienia
Opinia Klienta
Współpracujemy z 4wz od 2 lat. Panowie usystematyzowali nasze działania marketingowe, co znacząco przełożyło się na zainteresowanie klientów. Wielopłaszczyznowe kampanie w Google Ads wzbogacają nasz dział sprzedaży miesiąc w miesiąc o nowe leady. Komunikacja na wysokim poziomie. Polecam podjąć współpracę.
Kamil Kasprowicz
EMSwear

Skontaktuj
się z nami





    Kompleksowy online marketing.
    Nie jesteś fanem uzupełniania formularzy? Napisz maila lub zadzwoń.
    Nasza strona korzysta z ciasteczek (pliki cookie). Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
    Polityka prywatności