menu
Case study

Sprzedaż online i budowa wizerunku perfum nalewanych - Ambasada Zapachu

Ambasada Zapachu - Kampania wizerunkowo-sprzedażowa.
Ambasada Zapachu to sklep internetowy oferujący perfumy nalewane inspirowane znanymi zapachami. Dzięki wyższemu zaperfumowaniu dłużej utrzymują się na skórze oraz posiadają intensywniejszy zapach.
Klient
Ambasada Zapachu
Kanały komunikacji
Facebook
Instagram
Strona www
Jakie było wyzwanie?
Perfumy nalewane cieszą się złą sławą głównie z uwagi na wykorzystywanie ich przez różnego rodzaju MLMy, przez co narosło wokół nich wiele mitów i uprzedzeń. Należą do grupy produktów szczególnie wrażliwych i trudnych w promocji, dlatego zbudowanie pozytywnego wizerunku marki było tu tak ważne.
Rozwiązanie
Postawiliśmy na stworzenie wizerunku premium wśród perfum nalewanych.
  • Stworzyliśmy nową identyfikację wizualną do działań w social mediach.
  • Przygotowaliśmy autorskie formaty postów.
  • Stworzyliśmy sensoryczne opisy zapachów i procesu dobierania produktów do własnych upodobań.
  • Zaplanowaliśmy kampanie świadomościowe na Facebooku oraz Instagramie w najgorętszym okresie sprzedażowym.
  • Przetestowaliśmy kilkadziesiąt grup docelowych i wybraliśmy najskuteczniejsze.
Rezultaty

350% zwiększenie sprzedaży

oraz 500% ruchu na stronie

influencer-marketing

koordynacja partnerów i influencerów podczas akcji promocyjnych

autorskie formaty

publikacji w social media w formie zjawiskowych grafik, animacji i filmów

sprzedaż LIVE

podczas transmisji na żywo na Facebooku oraz Instagramie

Skontaktuj
się z nami





    Kompleksowy online marketing.
    Nie jesteś fanem uzupełniania formularzy? Napisz maila lub zadzwoń.
    Nasza strona korzysta z ciasteczek (pliki cookie). Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
    Polityka prywatności