Kampania w Afryce - AgroLinePoland - Broker w handlu żywnością
Współpracując z firmą Agroline Poland przeprowadziliśmy strategię marketingową, która koncentrowała się na zdobywaniu klientów w Afryce
Agroline Poland, jako solidny partner z Europy specjalizuje się w sprzedaży mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego, ryb oraz warzyw i owoców mrożonych. Ich produkty są doceniane głównie na rynkach Unii Europejskiej, Azji i Afryki. Dzięki długoletniej współpracy z najlepszymi producentami są atrakcyjni dla kontrahentów pod względem ceny oraz jakości.
Klient
AgroLine Poland
Kanały komunikacji
Facebook
Instagram
Strona www
Jakie było wyzwanie?
Głównym wyzwaniem było zdobycie zaufania potencjalnych klientów z Afryki w dziedzinie handlu żywnością.
Branża ta wymagała budowy solidnych relacji biznesowych, zwłaszcza z uwzględnieniem specyficznych warunków transportu i dostaw między kontynentami.
Rozwiązanie
Aby sprostać wyzwaniom, zastosowaliśmy innowacyjne podejście i skoncentrowaliśmy się na...
Precyzyjnej segmentacji: Dokładnie określiliśmy grupy docelowe w Afryce, umożliwiając spersonalizowaną komunikację.
Stronie internetowej przyjaznej dla słabego internetu: Stworzyliśmy stronę, która działała płynnie nawet przy niskiej przepustowości sieci.
Kampanii edukacyjnej: Dzięki niestandardowemu podejściu do edukacji o transporcie żywności, rozbiliśmy bariery utarte w myśleniu potencjalnych klientów.
Intensywnej komunikacji: Umożliwiliśmy potencjalnym klientom łatwy kontakt z firmą, co zwiększyło ich zaufanie.
Precyzyjnym zdefiniowaniu targetu potencjalnych klientów, segmentacji zainteresowań i przeprowadzeniu remarketingu.
Stworzeniu nowej, lekkiej i szybko ładującej się strony internetowej, dostosowanej do słabego internetu.
Dedykowanej kampanii reklamowej na Facebooku i LinkedIn.
Edukacji klientów na temat transportu z Europy, przełamując utarte przekonania.
Ułatwieniu kontaktu potencjalnych klientów z firmą oraz wsparcie dla działu sprzedaży.
Rezultaty
Ponad 30 808
interakcji z reklamami
Lekka strona internetowa
dla szybszego nawiązywania kontaktu klientami.
3 kraje w Afryce
objęte kampaniami reklamowymi
5 086 783 zasięgu
treści edukacyjno-informacyjnych, co odbiło się pozytywnie na wizerunku firmy.
Skontaktuj się z nami
Kompleksowy online marketing.
Nie jesteś fanem uzupełniania formularzy? Napisz maila lub zadzwoń.