Darmowy warsztat

Naucz się tworzyć strategię marketingową

Poznaj autorską metodę 3 prostych pytań, dzięki którym każdy, nawet nie posiadając żadnej wiedzy marketingowej, stworzy kompletną, dobrą i spójną strategię marketingową.

Kiedy?
9 czerwca 2022
20:00 - 21:30

Najprawdopodobniej obecnie:

-
czujesz, że w marketingu Twojej firmy panuje kompletny chaos,
-
nie potrafisz określić, które z używanych narzędzi faktycznie przynosi zyski, a gdzie tracisz,
-
jesteś zewsząd zalewany coraz to nowymi rozwiązaniami i nie wiesz, które będzie dla Ciebie najlepsze,
-
masz wrażenie, że Twój marketing to wieczna zabawa w kotka i myszkę,
-
boisz się testować nowe narzędzia w obawie o przepalenie budżetu,
-
działania marketingowe, które podejmujesz, nie są spójne i jasno sprecyzowane.

I co najgorsze:

Nie wiesz, od czego zacząć, żeby to wszystko zmienić.

Krok 1.

Poznaj mity marketingowe, przez które Twój biznes stoi w miejscu.

Dziś, na wielu szkoleniach sprzedaje się złote góry — cudowne narzędzia lub niesamowite metody, dzięki którym Twój biznes zmieni się w ciągu tygodnia o 360 stopni. 

 

Na tym warsztacie nie usłyszysz, że możesz naprawić lata złego marketingu w ciągu jednego miesiąca. 

 

Poznasz natomiast mity marketingowe, które przez lata powtarzane są przez wielu szkoleniowców, przez co wdarły się do świadomości wielu osób. To właśnie te mity powodują, że nie potrafisz jasno określić swoich potrzeb i problemów.

Krok 2.

Zdiagnozuj swoją obecną sytuację

Zdefiniowanie problemów, zapotrzebowania oraz wyzwań, przed jakimi obecnie stoisz to najważniejszy element tworzenia strategii marketingowej. 

 

Dobra strategia będzie odpowiadała na Twoje obecne wyzwania. 

 

I choć wydaje się to proste, wiele błędnych założeń zostało wyciągniętych właśnie przez złą diagnozę. Konkretne określenie rzeczywistości, w jakiej znajduje się firma i dotarcie do prawdziwych jej problemów jest najtrudniejszym zadaniem w procesie tworzenia strategii. 

 

Nie sztuką jest powiedzieć „za mało zarabiamy” lub „nasze reklamy nie sprzedają”. To najczęściej tylko bardzo powierzchowna opinia, która mija się z faktycznym stanem rzeczy i nijak ma się do tego co naprawdę jest przyczyną, choćby złych wyników reklamowych. 

 

Jak więc widzisz, bez jasnego systemu oceny i analizy Twojej obecnej sytuacji marketingowej nie zajedziesz na tym wózku daleko, a na pewno nie będziesz w stanie stworzyć prawdziwej, użytecznej strategii marketingowej.

Krok 3.

Stwórz strategię marketingową

Strategia marketingowa powinna być prosta, konkretna i spójna. W dobrej strategii nie ma miejsca na dystyngowane terminy specjalistyczne, których marketingowcy zwykli używać, żeby ich plany wyglądały bardziej profesjonalnie. 

 

W rzeczywistości dobrą strategię marketingową jest w stanie stworzyć każdy, nawet bez specjalistycznej marketingowej wiedzy. 

 

Żeby to udowodnić i ułatwić, stworzyłem metodę 3 pytań. 

 

Dzięki niej, odpowiadając sobie na 3 bardzo proste pytania ,będziesz w stanie stworzyć strategię marketingową, zarówno dla małej firmy, jak i dużej korporacji. 

 

Dokładnie tak — każdy, powtarzam KAŻDY, jest w stanie nauczyć się tworzyć kompletne strategie marketingowe używając jedynie 3 prostych i logicznych pytań.

Już 9 czerwca 9 czerwca przyjdź na zupełnie darmowy warsztat, na którym:

Poznasz mity marketingowe, które sprawiają, że Twój marketing stoi w miejscu
Nauczysz się diagnozować własne potrzeby i problemy marketingowe
Dowiesz się, jak szybko weryfikować które narzędzia przynoszą straty
Nauczysz się Tworzyć kompletną strategię marketingową używając jedynie 3 prostych i logicznych pytań
Obiecuję, że wszystko, co usłyszysz będzie miało w 100% praktyczny wymiar, bez zbędnego teoretyzowania i napompowanych haseł.


Sama praktyczna wiedza, prosto od praktyka.

Poznaj opinie osób,
które już wzięły udział w warsztacie:

Kim jestem?

Nazywam się Łukasz Falba. Jestem współzałożycielem i prezesem agencji marketingowej 4WebZones, w której pomagamy klientom z całego świata budować marki, docierać do klientów i rozwijać nowe możliwości w digital marketingu. Specjalizuję się w strategii marketingowej i myślenia strategicznego, które z powodzeniem wdrażam w zespołach marketingowych. Nie usłyszysz ode mnie półprawdy ani obiecywania gruszek na wierzbie. Kieruję się w marketingu zasadą maksymalnej transparentności. Na moich warsztatach usłyszysz jedynie konkrety, poparte zarówno teoretyczną wiedzą jak i praktycznym doświadczeniem.

Zarezerwuj
swoje miejsce

Wypełnij formularz obok i zarezerwuj swoje miejsce na nasz darmowy warsztat!

Kiedy?
9 czerwca 2022
20:00 - 21:30