Umów się
na darmową konsultację!
Imię i nazwisko:*
Adres e-mail:*
Nr telefonu:*

Prowadzisz restaurację? To musisz wiedzieć!

prowadzisz restauracje

Prowadzisz restaurację? To musisz wiedzieć!

Czego szukają Twoi klienci?

Oczywiście menu!

Zadbaj o to, by było łatwo dostępne w każdej wizytówce Twojej firmy i wyświetlało się poprawnie na stronie www (pamiętaj o wersji mobilnej).

Gdzie możesz jeszcze umieścić menu?

Wizytówka Google

W formie dodanych zdjęć, ale również pozycji dodanych do profilu. Super opcja dla fraz kluczowych i łatwe do edycji, jeśli np. zmienisz ceny.

Facebook

Post przypięty na początku profilu. Może być w formie zdjęcia, ale również tekstu, który zawsze można łatwiej poprawić, jeśli np. zmienisz ceny.

Menu dodane do profilu – może być w formie zdjęć lub pliku .pdf

Instagram

Tutaj możesz przypiąć post z kartami Twojego menu na początku profilu.

Dodatkowo możesz dodać je w postaci Wyróżnionych relacji.

Zadbaj także o:

  • Poprawne wyświetlanie strony www Twojego lokalu (pamiętaj o wersji mobilnej!).
  • Aktualne dane kontaktowe w wizytówkach lokalu na platformach (Google Maps, Facebook, itd.)
  • Godziny pracy i dowozu!

Nie kłóć się z opiniami niezadowolonych klientów

Jesteś niestety na przegranej pozycji, nie ważne, jakich argumentów nie użyjesz.

Jak odpowiadać na negatywne opinie?

Zanim opublikujesz

Zanim opublikujesz odpowiedz sprawdź ją. Pisanie bez interpunkcji, w pośpiechu – odzwierciedla brak szacunku.

Odłóż emocje i kieruj się zasadą „Klient nasz Pan”. Nawet jeśli nie zgadzasz się z opinią.

Przyjaźnie nawiąż kontakt i spróbuj wyjaśnić problem. Błędy się zdarzają. Może Twój klient miał pecha i faktycznie spotkał się ze złą obsługą?

Podziękuj za wskazanie problemu i obiecaj, że dołożysz starań, by sytuacja się nie powtórzyła.

Pokaż klientowi, że Ci zależy

Spróbuj przenieść rozmowę do prywatnej konwersacji – dodaj do odpowiedzi e-mail i telefon. Klient zobaczy, że zależy Ci na nim. Wtedy też możesz zaproponować zniżkę lub darmową wysyłkę.

Nie rób tego publicznie!

Inni klienci, widząc jak chętnie rozdajesz rabaty – mogą wystawiać „negatywy”, aby też dostać jakiś bonusik.

Znasz kogoś, kto prowadzi swój lokal?
Podeślij mu ten wpis, a na pewno dostaniesz mały rabacik na kolejne zamówienie 😉

Podziel się:

Umów się na darmową konsultację.

Zarezerwuj termin i omów z nami potrzeby Twojej marki. Bezpłatnie.
Nasza strona korzysta z ciasteczek (pliki cookie). Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Polityka prywatności