Umów się
na darmową konsultację!
Imię i nazwisko:*
Adres e-mail:*
Nr telefonu:*

Pożar w firmie – jak wyciągnąć z niego lekcje?

pożar w firmie

Pożar w firmie! Jak wyciągnąć z niego lekcje?

Ostatni żar dogasa, emocje opadają. Krytyczna sytuacja w firmie już praktycznie za Tobą, jednak co zrobić, by w przyszłości nie gasić pożaru i mieć wszystko pod kontrolą?

Znajdź źródło

Sprawdź krok, po kroku, gdzie został wzniecony ogień.
Przeanalizuj, jak do tego doszło.

Najlepiej wypisz sobie po kolei, gdzie i co zawiniło. Im krytyczniej, tym lepiej!

Gdzie leży problem?

Mógł być to zwykły ludzki błąd, albo źle zaprojektowany proces w Twojej firmie.

Pojedynczy błąd?

Jeśli był to pojedynczy błąd, bo np. ktoś zapomniał wysłać notki, pomyśl, czy jest szansa, aby usprawnić Waszą komunikację w zespole.

Błąd procesu?

Jeśli był to błąd procesu, pomyśl, jak możesz go usprawnić, może da się go uprościć lub właśnie dodać kilka elementów, których obecnie nie ma.

Opinia pracowników

Zapytaj pracowników, co sądzą o powstałej sytuacji i czy może z ich perspektywy można temu zaradzić w inny sposób. Otwórz się na ich pomysły i kreatywność!

A co dalej?

A po wszystkim wykorzystaj spokojny okres na:

– rozbudowę procesów, które są od dawna niezbędne,

– edukację, aby lepiej się przygotować na przyszłość,

Wyciągnij lekcje.

Przede wszystkim wyciągnij lekcje z kryzysu w firmie, aby zmniejszyć ryzyko, że powtórzy się w przyszłości.

Życzę Ci jak najmniej kryzysów w firmie!

Podziel się:

Umów się na darmową konsultację.

Zarezerwuj termin i omów z nami potrzeby Twojej marki. Bezpłatnie.
Nasza strona korzysta z ciasteczek (pliki cookie). Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Polityka prywatności