Umów się
na darmową konsultację!
Imię i nazwisko:*
Adres e-mail:*
Nr telefonu:*

Jak 1 artykuł zdobywa mi klientów, kiedy śpię?

klienci z artykułu

1 artykuł – dziesiątki klientów!

Jak 1 artykuł zdobywa mi klientów, kiedy śpię?
Jeśli wpiszesz w Google „film urodzinowy” w top 5 wyników pojawi się mój artykuł.

Dzięki niemu przez ostatnie lata zdobyłem dziesiątki klientów, którzy potrzebowali filmu urodzinowego dla swojego partnera lub dziecka.

Podstawy SEO

Artykuł jest prawidłowo przygotowany pod kątem SEO, ale przede wszystkim merytorycznym. Jest tu dużo wiedzy i film, który przyciąga uwagę potencjalnych klientów na długie minuty.

* Google to wszystko widzi!

Mam w tym 1 cel

Opowiadam Ci o tym w 1 celu.

Jeśli prowadzisz firmę, to zapewne posiadasz stronę www.

Czy wykorzystujesz ją jedynie w formie wizytówki, która gdzieś sobie wisi w internecie, czy tak jak moja – pracuje kiedy Ty śpisz?

Użyteczna strona www

Strona www, to podstawa wizerunku w sieci, ale przede wszystkim potężne narzędzie do zdobywania klientów. Nie trać kasy na ładną wizytówkę, która nie przynosi efektów i zadbaj, by była prawidłowo ogarnięta pod kątem SEO.

Optymalizacja strony www

Zanim przejdziesz do optymalizacji strony, musisz określić czego potrzebują Twoi klienci oraz w jaki sposób szukają tego w Google.

Zacznij od analizy słów kluczowych, która pokaże Twój biznes z perspektywy klienta.

– Jak zrobić film urodzinowy?
– Jak przygotować mieszkanie do sprzedaży?
– Jak zacząć żeglować?

Zapytania w artykule

Zapytania często brzmią jak gotowe tytuły artykułów – po wpisaniu takiej frazy ktoś mógłby trafić na Twój artykuł, a gdy znajdzie w nim rozwiązanie problemu może skorzystać z Twoich usług/produktów.

Frazy kluczowe

Treść strony odpowiada za to, na jakich frazach pojawisz się w Google.

Nie chodzi o to, aby wklejać frazę 15 razy w tym samym akapicie. Przygotuj treści, które będą autentycznie wartościowe dla użytkowników – Google to zauważy!

Wezwanie do działania (CTA)

Między treścią i przede wszystkim na końcu takiego wpisu umieść CTA (call to action), które pokieruje Twoich potencjalnych klientów np. do kontaktu z Tobą.

Może to być przycisk odsyłający na odpowiednią podstronę produktu/usługi, formularz kontaktowy lub wizytówka z Twoim mailem / telefonem.

Życzę Ci wysokich wyników w Google!

Podziel się:

Umów się na darmową konsultację.

Zarezerwuj termin i omów z nami potrzeby Twojej marki. Bezpłatnie.
Nasza strona korzysta z ciasteczek (pliki cookie). Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie.
Polityka prywatności